LÖRDAG

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-27 @ 10:34:50


Haha, gårdagen va helt sjuk xd Typ en kille som liknar Sune
gillar typ mig å massa, han fråga min pappa om mitt nummer
och börja messa mig, de va typ disco igår också, så några stod
och dansa och sånt xd aja, whatever, imorse vakna jag av att
jag fick ett sms av Mathias (SUNE), och sa att han va på väg att
väcka oss xd! Jag ba: Neej xd gör inte de. Å massa, men sen stod
han och kasta kottar på vårt tält :S ? XD Aja, vi gick upp gick på toa
och nu har vi ätit frukost, egentligen skulle vi följa me pappa till affären
och köpa glass, men dom åkte utan oss :@ !! Så nu vet vi inte riktigt vad
vi ska göra, Tilda ska snart åka och hämta Mia (sin typ låssasmamma),
sen ska Natta åka hem idag, så jag vet faktiskt inte vad som händer sen xd

CIAO


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: