Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-15 @ 16:30:47
Hej, förlåt för dålig uppdatering, men har helt enkelt inte
suttit vid datorn. Det har i alla fall inte hänt så mycket under
natten xd ? Va uppe ensam till typ 2 igår, sen gick jag och
la mig och lyssnade på ljudbok (4 Twilight boken), Å Edward
& Bella hade sex haha xd. Och idag vaknade jag runt 11 och va
hemma hela dagen eftersom att mamma & petteri jobbade &
ludvig va på dagis. Natta ville försej komma hit och ta me sig
nån film, typ thriller. Och jag hatar sånna filmer & var för trött,
så jag avstod. Dessutom ville mamma helst att jag inte hade
nån kompis här idag -.-  nu är klockan runt halv 5 och snart
ska mamma typ iväg på möte, så de blir jag, ludde & petteri
ikväll antar jag... :o

hejsvejs


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: