Russinfingrar

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-05 @ 11:59:42
Godmorgon! Idag är allt lite knäppt xd

Jag vaknade runt typ 10 xd, och då
orkade jag bara inte gå till skolan,
(även om vi skulle varit i skolan typ
halv 9 eller whatever), så jag ljög för
pappa å sa att vi börja efter typ lunch,
och hade bara typ två lektioner efter
det, (fast vi har städning idag), sen
gick jag in i duschen och försökte sitta
där så länge som möjligt. Sen ringde
jag pappa, (som är vid båten), å sa att
jag hade glömt bort tiden och att vi bara
Har en lektion kvar. Å han lät mig stanna
hemma, yes! Jag vet att jag är helt sämst
på att vara i skolan, men jag ska skärpa
mig i 8:an, så är det bara.

Ska ladda ner saker till sims 3 nu, ciao


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: