SOMMARLOV

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-09 @ 16:42:40
Hej, just nu är jag på skitbra humör!

Kom till skolan typ 10 minuter innan det började,
i mina vita jeans och tröja osv. Och skämdes
jättemycket, verkligen alla i hela skolan hade klänning,
förutom killarna då xd ? Och när jag kom till klasrummet
hade min hjälte/ängel Fanny tagit med sig en klänning
till mig som jag kunde låna :), Och den passa perfekt.
Jag skulle kunna kyssa Fanny! :P (Tack Fanny föresten)
Sen efter allt så fick man gå hem, men jag och bella
skulle hem till natta och se film, men nattas mamma va
arg på henne, så vi fick inte komma in, då gick vi till
mig istället och hade liveshow! :) Jättekul, och nu ska
Bella sova här, hon ska bara hem och hämta saker.
Kram / E


Klänningen jag fick låna <3

ps. Glad sommar ;)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: