Söndag

Allmänt - Kommentarer (3)
2009-06-14 @ 14:56:57
Hej och godmorgon!

Eller nått, vakna försej halv 2 då :P
Haha, ni skulle bara veta vad som hände inatt,
jag blev skiträdd! Fanny ramla ner från sängen, och jag lovar,
min säng är högt upp, nästan i taket. Men hon sov i alla fall
när hon slog i, så hon kände inte så mycket som tur va. Men jag
låg där och halvsov sen hörde jag att hon rulla, sen så hörde man
bara ett stort pang. Hon hade ramlat på extra sängen där under.
Men sen gick hon bara upp igen och somna om :O! Haha, aja..

Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske vara me Bella, om hon inte
skulle bort me familjen, för mina planer me båten drog sig ur, "regn"
Så Bella, om du ser det här, ring mig hem till pappa eller skriv på msn
eller vad som helst. Både mina och Fannys batterier på mobilerna har
tagit slut. Så om du kan/vill göra nått får du försöka kontakta oss. :)

Igår spela jag och Fanny sims ;) Det här är vår familj:
 
Söta va :) Fanny gjorde tjejen (Jenna), och jag
gjorde killen (Eric). Nu bor dom i ett fint hus oxå :)


3 kommentarer
Postat av: Isabelle

Eftersom det blev så sent så trodde jag inte att det skulle bli ngt med att vi skulle träffas. Så nu har Hannah ringt mig så jag ska dit nu.Men vi kan träffas en annan dag. Hoppas inte ni är sura <3

2009-06-14 - 15:16:08 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Åååh fan va het

blev stenhård på eric

2009-06-14 - 17:21:13 |
Postat av: Fanny

Hehe, kommer knappt ihåg det :P

2009-06-15 - 14:13:12 | URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: