Test

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-19 @ 13:18:17
(  ) locktång
(x) plattång
(  ) fruktskål
(  ) afischer på väggen
(x) plasmatv
(x) egen dator
(  ) laptop
(x) systemkamera
(  ) kamera
(x) gardiner
(xx) ett eget rum (delar inte med nån)
(x) radio
(x) eget godis
(x) privata saker i mitt rum
(x) en dagbok (andvänder inte)
(x) en egen spegel på väggen
(  ) ett kylskåp/frys i mitt rum
(x) blommor
(xxxxx) kort från när jag var liten
(  ) minst 5 olika mobilladdare
(x) bokhylla
(x) skrivbord
(  ) sackosäck
(x) byrå
(x) stor säng
my size
(x) något minne
(x) någon täckning av nån
(x) smyckeskrin
(x) böcker
(  ) lava lampa

Resultat:

30 / 30:
Du har mycket saker i ditt rum!
Man hittar inte så mycket där inne!
Du har ett stort rum ..

20-29 / 30:
Du har mycket saker.
Men inte heller allt för mycket ,
du har ett väldigt roligt rum!

10-19 / 30:
Ditt rum är inte så stort.
Du har ganska tomt rum ,
du har inte mycket saker i det.

0-9 / 30:
Ditt rum e nästan helt tomt!
Du har bara dina egna ägodelar ,
mer än så behöver du tydligen inte ..

Jg räknade med båda mina rum :)
Vad får ni? Testa också


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: