trött & massa bråk omkring

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-06-20 @ 10:33:27


Nu har jag vaknat på riktigt, har knappt sovit något alls.. 
Så mycket stoj och tjohejj hela natten. Dessutom bråka
pappa och ingalill, som vanligt vill båda skiljas (som alltid 
i varje bråk) och pappa vill hem, så jag antar att  vi åker
hem imorgon, haha. otroligt. xd SAKNAR VÄNNERNA!
Är trött på allt fucking bråk, dessutom va Ingalill stupfull
igår. Så jag fattar varför pappa är arg... / ses kram Ebba


Natta, Jag & Isabelle

ps, glöm inte att Felix fyller år imorgon :), Köp nått fint xd ! :P


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Saknar dig oxå gmn! <3

Hoppas allt löser sig mellan din pappa & ingalill

2009-06-20 - 13:56:41 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: