Allt om mig, igen

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-06-21 @ 00:12:44

Allt om mig

Namn: Ebba Bergström
Pojkvän: Skriv gärna upp dig här :) 
Födelsedag:  24 Augusti 95
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg:  Naturligt blont, färgade brunt förut.
Längd: ca. 1.62
Höger/vänsterhänt: Högerhänt 
Värsta ovanan: Snurra på håret
Stjärntecken: Jungfru
Sko stl: 38 typ.
Är dina föräldrar skilda:  jupp..
Din svaghet: Lätt avundsjuk
Dina rädslor: Allt med kräk å göra!
Mål för det här året: Carpe Diem ;)
Mest använda fras på msn: xD
Det första du tänker på när du vaknar: Om Felle är inne

FAVORIT:
Person:
Jultomten
Färg: Vitt & Svart
Mat: Allt onyttigt! xD
Djur: Katten Felix
Glass: Är inte såförtjust i glass, men pingelin? XD
Godis: Gelégrejer, Lakrits, Choklad mm. xD
Affär: Gina Tricot, H&M, Lindex...  Lite överallt
Skådespelare: Robert Pattinsson<333333333!
Låt: Let me sign, Never Think, Run, Shattered, You found me.
Nummer: 7!
Tuggummi: Stimerol senses
Favoritdag: Lördag, sön,
Årstid: Sommaren
Tandkräm: Colgate
Doft: Ebba lukt? XD (Annars mandarin eller Britney S parfym)

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Fotograf är vad jag vill just nu.
Hur vill du dö: Liggandes brevid Robert Pattinson? :P
Vem av dina vänner är mest lik dig: Bella i utseendet, Fanny i personligheten tror jag.
Vem är högljuddast: Steffi & Marzia
Vem får dig mest att skratta: Hannah, Bella, Fanny, Steffi & alla andra.
Vem är blygast: Bella
När grät du mest: När Stampe dog (han dog inte pappa ljög), och när Felix försvann en gång.
Vad är den bästa känslan i världen: Att vara kääär :O
Värsta känslan: Att spyyy :S :S :S
Vart vill du bo i framtiden: London
Hur länge tror du att du kommer leva: You never know.
Varit kär: öh, aa. (A)
Blivit dissad: Oooooh, vikken diss XD
Rymt hemifrån: Räknas det om jag va 7 år och gick över bron från Gullmars? XD
Föreställt dig ditt ragg naken: *busvissling*
Tänkt på självmord: NOUP !
Sovit utomhus: I tält!
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: NEJ!
Velat bli modell: när jag va mindre ja?
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha, aa
Sätt en död människa: på tv
Druckit alkohol: Ja, (bläk)
Använt droger: nej
Varit på scen:  ja :(
Snattat: ja
Retats: Haha, om dom förtjänar det!

DU:
Svär:
Ja för fan xd
Sjunger bra: nej
Duschar dagligen: Ja, försöker iaf
Vill gå på högskola/universitet: ja
Vill gifta dig: om jag hittar min prins ja ;D 
Tror på dig själv: ibland? XD.
Kommer överänns med dina föräldrar: sissådär
Går till kyrkan: Bara på dop,bröllop & begravning
Sover med gosedjur: snuttefilt :P
Dansar i regn: ÖÖÖH?
Sjunger i duschen:  haha JA

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: MCdonken
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar <3 
Kött/veg: KÖTT
Tv/film: Beror på.
Gitarr/trummor: trummor
Adidas/nike:  Adidas
Kinamat/mexikanskt: inget av de
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
kunde :(
Skriva med båda händerna: nej
Vissla: ja :D
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: lite :)
Nudda näsan med tungan: ska försöka... ne :(
Dansa: nee
Äta vad du vill utan att oroa dig: NOUP! fetto vettni
Vem var den senaste pesonen du nudade: pappa
Jag pratade i telefonen med: Natta
Jag kramade: pappa
Jag skällde på: Voff?

SENAST DU:
Skrattade:
Igår
Grät: Minns inte
Tuggade tuggummi: förrgår
Drog ett skämt: minns inte

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 vatten och ö
Lyssnar du på musik nu: Nepp
Vad har du på dig: pyjamas.
TROR DU PÅ: tomten (A)
Liv på andra planeter: vet inte
Mirakel: Nja?
Magi: jag e en trollkvinna B-)
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Gud: Nej
Spöken: aa :S
Tomten: JAAAA! (det gör väl alla?)

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Grekland, skottland, usa
Hur många plattor äger du: Skivor, hallå välkommen till år 2000 
Hur många kuddar sover du med: 3-4
Dricker du mjölk: Kossa muu! JA
Personer du hatar: elaka :(
Tror du gud är en tjej: tror inte på gud
Var tror du vi hamnar när vi dör: i en skål hemma hos pippi långstrump
Hur många signaler innan du svarar: Jag har vibbration
Vad borde man uppfinna: En manskin som proppar in skolgrejer i huvudet på 3 sec.
Är du ett hälsofreak: nej
Vad är det värsta vädret:
regn och slask


2 kommentarer
Postat av: Natta

Ja börja asskratta typ hela tiden xD

2009-06-21 - 10:41:20 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, jag snor det h'r testet XD

2009-07-02 - 22:36:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: