25 things

Allmänt - Kommentarer (4)
2009-06-23 @ 00:04:32
     

 Jag är rädd för att bada i sjöar/hav, jag är rädd för att fiskarna ska bita mig.

 Jag tycker får är äckliga (inte lamm), men får är riktigt äckliga.

 Jag hatar att somna till tystnad, måste ha något på, tv/radio.

 Jag hatar min egen kropp, jag tycker helt enkelt att den är äcklig på något sätt.

 Jag är helt förälskad i Robert Pattinson/Edward Cullen, så jääävla het.

 Jag var Mary-Kate & Ashley Olsens största fan i 4:de klass.

 Jag hatar förändringar, fick ett bryt när dom måla om i taket på mitt landställe ^^

 Jag var kär i Axel (Skogberg), hela fyran och halva femman.

 Jag älskade My Little Pony tills jag var 9 år gammal.

  Jag gillade Simple Plan i början av femman.

 Jag hånglade/strulade/whatever första gången i 6års (om de räknas)

 Jag har ett ärr vid buken tror jag, från när jag och Rikard krasha me en skolcykel i 1an.

 Jag tappa ett bord på min tå i 1an, så den är krossad.

 Jag rymde från skolan  med Klara & Joanna (tror ja de va), å gick till gullmarsplan i 1an.

 Jag har bara haft 3 djur i hela mitt liv.

 Jag hamna under en tants röv en gång i den vita ruchkanan på eriksdalsbadet.

 Jag var kär i Robin i min förrförra klass typ hela tiden ^^

 Jag skrattar åt bajs-skämt.

 Jag hatar att bada bland massa folk, pga min kropp.

 Jag saknar konstigt nog Patricia från min förra klass ibland.

 Jag va me i ett barnprogram som hette På Kulan å lekte me en handikappad för att få va på tv.

 Jag är kär i någon nu.

 Jag spyr av pyttipanna, eftersom att jag spydde upp gammal pyttipanna när jag va 4år.

 Jag känner skuld för att mina föräldrar skilde sig.

 Jag är tyst när jag är nervös.


DE VA DE :)


4 kommentarer
Postat av: Natta

Du behöver inte skämmas för din kropp! Den e perfekt! De om att robert pattinson e het e helt rätt! Och de me dina föräldrar var inte ditt fel! De var nog allt :o

2009-06-23 - 00:14:23 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: Natta

Du behöver inte skämmas för din kropp! Den e perfekt! De om att robert pattinson e het e helt rätt! Och de me dina föräldrar var inte ditt fel! De var nog allt :o

2009-06-23 - 00:14:36 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: hannah

fy skäms ebba :O skäms inte för din kropp lr för detmed dina föräldrar. och va du kär i robin :O

vem e du kär i nu :O

OCH FY FAN EBBA. fett taskigt jag får ha blogg hur mkt jag vill. och jag övar bara stavningen då. och oj jag kan visst inte skriva det är drf jag skriver här :O vafan jag har känslor om sånt :OTACK SÅ JÄVLA MKT.

2009-06-24 - 07:56:34 | URL: http://hannahfanavemd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha Klockren XD Men vi kan ju göra klubb för det finns ju några punkter vi kan dela =)

2009-06-25 - 22:49:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: