Diss & Hiss

Hiss eller Diss - Kommentarer (1)
2009-06-19 @ 13:49:33


 Sommarbruna fina ben, det verkligen älskar jag.

Övernattningar, jag måste ha sällskap hela tiden!

 Glada människor, Ett leende förlänger livet! :D

 Sova länge, Jag älskar att sova länge! Snark

 Godis och Chips, Onyttiga jag måste ha något litet ibland!




 Fulla männskor, Tål bara inte fulla! Fyfan säger jag bara:o

  Mygbett, Ush och Blä, kliar och är äckligt!

 Skrytmånsar, Hatar människor som skryter, patetiskt xd

 Kallt badvatten, Nu när man äntligen är ute me båten, kallt vatten! Suck!

 Magtröjor, Blä, så fult att det inte är sant! Tänd lampan nästa gång ni klär på er.




1 kommentarer
Postat av: Natta

Håller me Ebba :p på typ alla :p

2009-06-19 - 19:01:24 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: