A little princess

Video - Kommentarer (0)
2009-03-18 @ 00:50:45
Hej, det är så jäkla synd att jag får så ont i huvudet hela tiden!!!!! Blir helt jävla förbannad!
Gick hem efter idrotten idag, och om de inte går över får ja väl va hemma igen :/
Är så trött på mitt huvud nu, hade ju ont för typ 1 vecka sen.. å så e man ovänn me max också, skit.

Aja, såg nyss på en film som jag såg när jag va runt 7 första gången tror jag,
och de roliga e, att jag alltid har kommit ihåg en scen från en film som jag inte
kom ihåg, å nu vet jag vilken det är den heter " A little princess" och är så bra!
Det handlar om en tjej som heter Sara/h ? och har bott i indien, men sen ska
hennes pappa ut i krig i england, så hon får flytta till en flickskola i usa.
Sen får hon reda på att pappan dog i kriget, å han kan inte då längre betala för skolan,
så hon får jobba som städflicka på skolan med den andra flickan Becky, som är där
för att hon är fattig och "mörkhyad". Och jag ska
 lägga upp ett klipp nu som jag grät som fan i,
jag har nog aldrig gråtit så mycket, de visar sig att pappan inte alls är död, utan att dom har
blandat ihop honom med en annan man, men tyvärr så fick
 pappan minnesförlust, och minns
inte alls henne. Här så tror hon som äger skolan att hon har stulit massa
saker till vinden, så hon
ringer polisen, och nu letar alla efter henne, men hon
smög in till grannen där hon inte visste att
hennes pappa är, hon träffar honom, och han minns inte henne.
 Det är en fantastisk scen enligt mig.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: