Bella, Mobil & Film

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-03-31 @ 19:15:24
Hej, förlåt att jag inte har skrivit sen igår morgon, men igår sov bella över till
idag, eftersom att vi hade studiedag idag. Jippie! Hahha, ni skulle sett oss
igår, jag visade henne filmen Marley & Me, och vi satt å grät i slutet, vi höll
varandras händer å ba Marley neej! :( haha.  Aja, idag åkte jag och pappa
å lämnade in min mobil, (så att dom kan låsa upp den), Så imorgon efter
skolan så kan jag äntligen smsa! WOHO!

Aja, såg nyss på Twilight! :D Å förut tyckte jag Robert Pattinson va skitful,
hur fel kan man ha egentligen!?  Han är dööösnygg. Å det bra med filmen
är att man inte känner sig rädd nån gång, iaf inte jag, jag vill bara se mer och
mer hela tiden.  Den får 5/5 :) Nu ska jag nog ta nått å äta, hejdå <3


Edward & Bella (Robert Pattinson & Kristen Stewart)
Från Twilight.


1 kommentarer
Postat av: fanny

visst ären bra!

2009-03-31 - 19:17:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: