FÖRLÅT!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-19 @ 23:25:05
Förlåt att jag inte har skrivit!
 Men jag skrev ett inlägg i morse som inte verkade komma upp
på bloggen :O! Men aja, iaf, idag har det inte hänt så mycket,
förutom att nät jag kom (kom lite försent), Så stod Stephanie, Nathalie & Hind
utanför slöjden och bråkade, och eftersom att jag va på ganska gott humör idag
så hade jag lite svårt för att koncentera mig i börjar på de som hade hänt, men
efter ett tag blev jag riktigt arg och höll värsta talet :o, "när jag kommer in i nått
kan jag prata länge :o) Sen så blev alla ganska tysta och vi gick in till slöjden,
Hind har sagt att hon ska sluta, och då sa vi, gör de du, vi bryr oss inte. Så
vet ärligt talat inte vad som kommer hända nu. Bella följde med hem och vi
spela sims, eller mest hon då eftersom att jag somna på golvet, ja, ni läste
rätt, jag somnade på golvet :S, vet inte riktigt hur det gick till, la mig bara med en
stor suck på golvet, sen vaknade jag av att isabelle sa att ett av barnen hade
blivit solbränt. Ojdå, här ligger jag och sover på golvet tänker man, sen bara
för det är jag så trött så jag lägger mej igen och sover kanske 10 min till.
Sen gick jag upp å spela lite, sen behövde Bella gå hem! :(
Har inte gjort så mycke mer sen, gjort en ny photoshop video, med Jesse
McCartney, va ganska svårt eftersom att han redan är så perfekt, och dessutom
är han ju inte tjej, så man kan ju inte sminka honom eller nått. Därför blev den
ganska kort även om jag satt ett bra tag å fixade med hans fräknar och sånt.
Ska nog snart sova, eftersom att jag somna skitsent igår för att vara vardag.
Runt 3 tror jag, dessutom hade man en tjockiskatt legandes på magen, och
det gör de ju inte lättare att sova. Oh, jusste! Har sett filmen She´s the man nu,
eller, har ju sett den förut, men nu har jag den äntligen hemma! Så jävla bra!

Hare bra! <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: