fredag morgon

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-03-27 @ 08:20:58
ååh :/

de här suger, ni vet comviq?
1. man måste vara 18 för å beställa.
2. jag har 3 mobil, så det är nt säkert att de funkar.
3. och i så fall måste jag vänta på en mobil som pappa inte alls har bråttom me.

Men pappa ska tur nog åka å kolla på de i affär, och sådär. Så man får hoppas
att jag får det idag och att de funkar. Igår när jag skulle lägga mig fick jag fort
plötsligt springa och duscha, eftersom att jag hade ganska fett hår, och även
om de inte va superfett skulle de säkert bli det idag. Så jag duscha i runt 10 min.
Sen fönade jag å platta lite, sen la jag mig å kolla på tv, <3333 eftersom att jag
Har fått box nu i mitt rum så allt. funkar å inte bara några kanaler. jätteeeglaaad!
Haha, pappa väckte mig klockan 6:40 imorse ^^, fast jag börjar typ 9:35.
Nu ska jag klä på mig och sminka mig, sen är jag klar för skolan <3 Puss

ps. en annan dålig nyhet, mamma tänker på att ställa in londonresan bara för
att jag har varit sjuk så mkt och missat så mycke, vi får hoppas att hon nt gör de
heller, de vore skittaskigt..


2 kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att det inte går att ha comviq till tre :s du måste köpa en helt ny mobil , det va iaf jag tvungen .

eller det går att låsa upp men det kostar typ massa pengar + att då får man en ful trea på mobilen :s höhö

2009-03-27 - 22:59:53 |
Postat av: Ebba

Öh, vi ska låsa upp den. Och det kostar två hundra spänn, och det tycker jag är ok. Dessutom ska jag få en ny mobil snart. Och enligt mig, är trean snygg ;)

2009-03-28 - 15:37:10 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: