Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-13 @ 18:31:48
Hej, idag har det varit superduperkul!
Skolan va kul, eftersom att vi snacka me Slade, som verkar gilla Stephanie xD!
Sen på sista lektionen så frågade jag om någon ville sova hos mig, då va det
3 st som ville, Bella, Natta & Hannah. Så vi lottade, Bella vann. Men innan behövde
hon åka till stan, så jag och hannah passade på att droppa av "några" grattiskort
som vi tjejer hade gjort på bilden, eftersom att vi hade vikarie fick vi bara sitta å rita.
Men tyvärr blev de så jobbigt att när jag och hannah skulle åka hem, när vi lämnat
dom alltså, vem & vilka kommer inte gående rakt mot oss, jo, max & hans kompisar!
Så vi sprang in på närmsta pub och fick hoppas på de bästa, men tyvärr tror jag dom
märkte oss, och det va ju inte så konstigt eftersom att hannah öppnade dörren och
skrev max idiot :o? Men så vi sprang vidare, och eftersom att jag hade plankat dit,
så kom vi på att vi inte kunde komma tillbaka -.- ... Så vi stack till min mammas jobb
och var där kanske en halvtimme, så otroligt söta barn! :)
Sen så gick vi och mamma och köpte ny sugig bajsig remsa.... (hatar remsa).
Sen så åkte hon hem, men jag och hannah stannade en stund och köpte godis.
Inte så mycke rå, men bättre än inget. :)
Sen åkte vi till globen där de va massa folk å grejer, och när vi gick en stund kom
vi till en stor scen (okej.. kanske inte så stor då ^^), men iaf, och De va typ barn som
uppträdde, å de va en kille och en tjej, som sjöng tillsammans, som var jätteduktiga,
dessutom va killen söt :o..  Sen kom Nina eller va hon heter från melodifestivalen och
sjöng sin låt tick tock. Vi ville ha autograf, men dom sa att de va bara dom som skulle
köpa hennes singel som fick, :S ? Så vi gick vidare en stund, men kom sen tillbaka,
och då kom Zillah & Totte (Cilla, Silla, Zilla eller hur de nu stavas!!! :O) Och upträdde!
ska lägga upp videor på allt senare! Men vi gick vidare för att hannah skulle köpa två
color nere på ica, då träffade vi hon Nina, och frågade om en bild (lägger upp de senare
också), sen köpte vi colorna, och gick sen på toa för att hannah behövde baja XD! nääe,
skoja bara. Men iaf, då passade jag på att ringa bella, som nästan var hemma, och hon
skulle komma till globen och så skulle vi mötas där, så jag och hannah satte oss i vårt
"favvo-trapphus" i globen och väntade. Sen kom bella, och hannah åkte hem till sig och
vi till mig, nu sitter vi här och har tråkar lite :) Hare bra!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: