godnatt

Allmänt - Kommentarer (4)
2009-04-01 @ 00:19:59
Hej, nu ska jag strax gå å sova, har fönat och plattat håret efter
duschen jag tog för nån timma sen. ehh.. jag vet inte, men jag
saknar mitt blonda hår :/
Å jag är rädd att mitt vanliga blonda inte kommer tillbaka, det
kommer det nog inte heller, i så fall vara mörkare.. å då måste
jag ju färga :/ (Jag som vill va naturlig)
Aja, när färgen nästan helt har gått ut kommer de säkert
va grå/mörkblondt, så måste jag färga ungefär min
vanliga hårfärg, sen får de växa ut helt enkelt.

Jag i somras, med mitt blonda hår.


4 kommentarer
Postat av: marzia

snygg bild!?! värkligen jätte

2009-04-01 - 17:44:16 |
Postat av: Amanda

Du har exakt samma namn som mig nästan.. jävla härmare! plus du verkar inte snäll mot den där Natta när du själv e så himla ful!! Fan vilken ful bild! till och me en kossa e finare!

2009-04-01 - 17:50:01 | URL: http://bebiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 - 17:51:16 | URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Ebba

"Amanda" Tror du jag tog namnet av dig eller? Jag heter så för att alla kallar mig det i skolan? Och vi heter ju inte exakt så då har jag ju inte härmat dig. Dessutom, varför är du så upprörd över det? Det är bara ett namn :S ? Du får tycka vad du vill om mig och mitt utseende, men du har ingenting med mig och Nathalie att göra. Du borde verkligen inte säga något när du själv inte är särskilt fin. Jag får heta vad jag vill på min blogg, och jag har aldrig besökt din blogg förut, så jag kan garantera att jag inte tog det från dig.

2009-04-01 - 18:33:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: