Hur besviken får man bli?

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-29 @ 12:33:12

Just nu är jag jätteledsen, pappa väckte mig nu, och sa att han hade varit å
köpt någonting, då fattade jag på direkten då att de va nått med mobil, och
då blev jag ju lite ledsen för att han hade gått utan mig, eftersom att jag la
mig ju tidigare än jag brukar igår för att jag skulle följa me, och jag va så
glad. När han kommer in har han med sig en ful tegelstens Nokia, å jag
känner hur besviken jag blir, han berättar om den och tar sen fram Comviq
Kompis. Då blir allt jättesvårt, ska jag ta den fittfula mobilen som knappt
kan göra nått, eller ta min och fortsätta vara helt efter. Jag vänder mig om
i sängen och säger att han kan ta den istället, då blir han arg å besviken
och går ut.. Och jaa.. Jag vet att man ska vara tacksam, men den såg till
och med värre ut än min, och för mig är utseendet på mobilen viktigt.
Vad ska jag göra! :(



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: