måndag/ tisdag morgon

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-03-03 @ 08:48:43
Hej, igår var allt jätterörigt..!
Skolan va ju som vanligt och sådär.
Bara att de va lite bråkigt, men det löste sig till slut.
Eftersom att vi slutade efter lunch så stack jag och Hannah till globen,
 Vi gick där en stund & jag köpte en väska och nytt smink.
 sen började vi ringa axel å fråga om han ville göra nått.
Han börja fjanta sig som vanligt enligt hannah, så vi sket i honom och
åkte hem till min mamma för att hämta min kamera & plattången.
Efteråt så va det kanske bara 1 timme till hon skulle hem, så vi stack
tillbaka till globen. Vi gjorde inte så mycket, gick bara omkring & pratade.
Sen behövde Hannah åka hem, så vi tog sällskap till Gullmars och
hon tog tvär hem och jag åkte hem till mig. Kanske en halvtimme efter
ringer Hannah och är helt upprörd & ledsen. Det har hänt något hemma,
som jag inte får nämna. Men hon hade stuckit ut med Alice och visste inte
vart hon skulle gå. Så hon fick komma till mig. Hennes mamma ringde
och sa att hon skulle vara hemma senast 8, men det ville absolut inte hannah,
så jag erbjöd henne om hon ville sova här, och det ville hon :)
Men vad skulle vi göra med Alice?, Senare när Hannas mamma kom för
att hämta henne, så gick hon bara ner och lämna Alice, å ba: jag stannar!!
Å sen blev jag lite rädd när hon kom upp å sa att hon skulle stanna, för hon
hade inge blodsockergrejer med sig. Så hennes mamma ville hämta det åt
Hannah, men hannah ville inte, men då sa jag att hon borde be sin mamma
att hämta det, igen, eftersom att jag annars blir för nervös om hon ska sova här.
Men, vi gick och la oss kl. 23.00 kanske. Och eftersom att hannah börjar 1 haltimme
innan mig, så gick hon upp kanske 20 min tidigare, vi åt frukost och sådär,
sen skjutsade pappa henne till gullmars, nu väntar jag på att han ska komma
hem, så han kan skjutsa mig också ;)
(Föresten, förlåt för att jag inte lägger in dagens outfit... men jag har
som vanligt alltid glömt något -.-, USB sladden! )


1 kommentarer
Postat av: Lisa

Hej !



Vilken fin blogg du har :D Jag gillar verkligen headern :)

2009-03-03 - 09:34:43 | URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: