morgon

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-17 @ 08:08:23
god morgon, förlåt att jag inte skrev igår, men efter skolan
följde jag me hannah och hennes mamma å kolla på en
lägenhet, jättefint! sen åkte vi hem hit å hade jätteroligt som
vanligt, sen sov hon över :) men de jobbiga e att hon har dans
idag, så hon börjar typ 1 timme tidigare än mig och får gå ensam.
Vi kanske lägger in dagens outfit senare, vet inte. Hannah har iaf
på sig mina/felicias xD gamla blå hängbyxor/kortbyxor. Det är svårt
att förklara, men jag älskade dom skitmycket förut, sen ändra jag stil
och växte dessutom ur dom. Men för hannah passar dom perfekt.
Oj, nu kom hannah med varma mackor hära :) mums, hejdå <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: