sa jag att jag skulle slappa idag! FEL

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-08 @ 21:31:35
Hej,
det blev lite ändrade planer idag, istället för att sitta hemma
och tråka hela dagen så stack jag på bio med Bella & Natta.
Vi såg en film som hette "Bedtime Stories", låter liiite fjantig,
men det var den inte så fort man börjat kolla, man skrattade
mycket och enligt mig, var den jätteskojsig. Det handlade
alltså om, en kille Skeeter eller nått tror jag han hette :o?
Som fick passa sin systers barn i 1 vecka när hon var bortrest,
och varje kväll berättade han en godnattsaga, och nästa dag,
blev allt av det sant, i alla fall det barnen sa skulle hända,
Och då försöker han alltså få dom att säga saker som skulle
få hans liv mycket bättre än det var, och allt handlar egentligen,
om hans kärlek till sin pappas hotell eller något sånt.

ååh! Va jobbigt! "When a stranger calls" är inte klar! Vill see! :(

Hejsvejs <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: