TRÖTT!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-03-11 @ 23:57:35
Hej!

Idag har allt varit tråkigt, som vanligt. Hade hantverk idag, haha, jag och
Stephanie har skitkul varje gång som Sebbe är där, så vi brukar gå omkring
å titta på honom, haha, fan va töntiga vi e <3
Men iaf, sebbe går där, och han kom fram till oss en gång å börja snacka,
så vi har typ hängt efter honom sen dess, men vi har inte hunnit prata igen,
för han har oftast lektion när vi är där.

Å i skolan såg vi på Patrik 1,5 :D Haha, de va skitkul, men jag råkade prata
lite för mycket, berättade typ vad som skulle hända å allt :o
Sen efter skolan följde Bella med hem till mig och vi satt lite vid datorn och
skrattade som vanligt, men hon behövde gå lite tidigare, eller rättare sagt
behövde båda gå , eftersom att jag hade Utveckligssamtal. Det gick väl bra,
men jag måste vara med mer på idrotten och inte skolka från spanskan ^^...

När jag kom hem satt jag lite vid datorn och tränade lite Spanska, sen gick jag
å tog en varm skön dusch. Nu har jag precis fönat håret och ska lägga mig.
Är superduper trött nu, så hare bra och sov gott!

Ciao!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: