Ajje :(

Allmänt - Kommentarer (3)
2009-05-04 @ 01:44:26
Ajjj! Helvete!

Inatt blev de kaos asså.. -.-
Skulle precis lägga mig, hade satt mig i sängen och gjorde de
skönt för mig, då jag plötsligt kände ett stick i armen, hoppade
till och kollade såklart ner i sängen, ingenting där, jag kände hur
det sved, så jag gick till badrummet och kollade, först såg jag bara
ett litet rött märke, då tänkte jag, det var nog bara täcket, sen såg
jag hur de börja svullna upp, och bli vitt i som en bulle, och det
gjorde jävligt ont, så jag gick in till pappa, å han stöna och ba, det
är inget, och jag blev skitskraj att det var getingen från imorse
(kolla längre ner i bloggen), han ba, nej! Då skulle det göra mycket
ondare, och eftersom att påslakanet eller vafan det heter har åkt
av mitt täcke (det va därför jag trodde de va täcket som gjorde ont)
så bad jag om ett från pappas säng, så han gav mig ett, och jag
gick in i mitt rum igen, trött så drog jag ner mitt gamla täcke från
sängen, då jag plötsligt ser det! en GETING! Jag skriker skitfort
och börjar nästan gråta (eftersom att jag är jätterädd för getingar)
Och skriker! Det är visst en geting i mitt rum! Jag sa ju att de va
en geting i mitt rum! Pappa, går upp med ett stön och ba, neej!
Så går han inte och får se den (ägd), Sen slår han ihjäl den.
Fyfan asså? Vilken kväll, eller Vilken dag! Jag har haft en geting
i mitt rum hela dagen, utan att veta om det, och jag har typ varit
i sängen 2 gånger. Åååh! Jag blir helt bläk bara jag tänker på
det, hur ska jag nu kunna somna? kanske frågar om jag får sova
i pappas säng i natt :/, bläääääk! / E


3 kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Det gör så ont.



Stackare :(

2009-05-04 - 07:24:12 |
Postat av: Isabelle

Hoppsan!



Glömde skriva mitt namn i förra kommentaren :P

2009-05-04 - 07:24:48 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Faaaan VAD RÄTT ÅT DIG!

2009-05-04 - 12:12:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: