Ewww!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-03 @ 03:56:06
Hej!

Fyfan asså, tänkte precis gå och lägga mig, då jag insåg att jag inte
hade något täckte, "då har väl pappa eller ingalill tagit det då?" tänkte
jag, så jag tog min ipod (som lyse) och tänker precis gå in i pappas
sovrum, när jag hör snarkningar från soffan, "då har väl ingalill somnat
vid soffan då" tänkte jag och smög fram, inget täcke där, så jag smyger vidare
in till pappas sovrum, och när jag tänder lyset, vad får jag se då? Jo en snopp!
Bläääk!! Tänke nästan skrika till av reflex då jag kommer på att han sover, gud
va pinsamt om han skulle vaknat! Jag skuttar så tyst ut genom rummet med
händerna för munnen, ush, det värsta man kan få se, är sin pappas pillegrej,
fy va hemskt, har typ inte sett den sen jag var 4, fyfan! Nu kommer jag inte kunna
sova alls, och dessutom hann jag inte ens se om mitt täcke va där, och om det
nu va där, skulle jag inte vilja ha det ändå. Får väl sova med filt inatt då -.-

Godnatt.. eller "hulkning" nått XD


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: