Felix är klok

Felix - Kommentarer (2)
2009-05-08 @ 19:20:25
Helt otroligt!!
Såg på nått program/film då
det var en man som hade dött
eller något, och hans hund la
sig brevid honom, och gnydde.
Då tänkte jag, undra om Felix
skulle göra det? Jag la mig ner
och felix gick runt mig och jama
, i typ 5 minuter, sen så satte
han sig en bit bort, jag reste mig å
ba,
- hallå!? tänk om de där va på riktigt!
Han kollade frågande på mig.
- Ja! Skulle du inte gjort något eller :O
Han gick mot mig som ett förlåt, å jag ba
- Nej! Låt mig prata klart, sluta! ^^
Du skulle lagt dig bredvig mig! Å ligga
där tills jag vakna, nu försöker vi igen!
Jag satte felix längre bort, sen la jag mig
ner, på direkten springer felix, och lägger
sig brevid mig, helt sjukt! Han fatta!

Haha, och Ja, jag brukar ha konversationer
med honom, haha. Ha det bra / Ebba <33


2 kommentarer
Postat av: Fanny

ska jag komma nu ? kommer snart då?

2009-05-08 - 20:10:41 | URL: http://fannuws.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Nämen gud! Vad duktig han är!

2009-05-09 - 09:39:58 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: