godnatt

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-06 @ 00:28:35
Nu ska jag lägga mig och försöka få en aningens sömn,
inte för att jag tror att jag kommer kunna somna, men ändå.
Blodet har redan gått igenom hela bandaget, så nu ser jag
en röd fläck på bandaget. Får byta det imorgon bitti, man ska
inte byta bandage lika ofta som man tror, för då läker det typ
sämre, sa ingalill. (hon är ju sjuksyster), det är jättebra att hon
är det, för då känner jag mig lite tryggare när vi ska byta bandage
+ så får vi bandage och plåster gratis ;)

Nu har jag också börjat känna att jag har ont på andra ställen,
tex. handleden (där jag också fick ett litet sår, känns helt mosad
kan inte lyfta mig med den handen, för den ger typ upp så fort
jag försöker, och armbågen på samma arm, kommer säkert få
ett stort blåmärke. Och på smalbenet på samma ben som knäet.
Så gör det ont så fort jag sätter ner foten. Ush, godnatt <3 / E

ps. För er som undrar, jag kommer till skolan imorgon, vi får se
om jag orkar hela dagen, eftersom att jag har ont överallt, men
jag kommer iaf på morgonen!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: