Hemma igen

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-29 @ 15:48:10
Hej, idag har allt varit sjukt! xd
Vaknde först klockan halv 8, av att pappa väckte mig, men
jag somnade tyvärr om, och när jag vaknade hade jag redan
börjat, äh, skit samma tänkte jag då och somna om, sen väcks
jag för andra gången av två idioter xd Fanny & Steffi som hade
gått hela vägen hem till mig för att kolla var jag va, så dom tvinga
upp mig, sen kom jag till lunch. Allt va ungefär likadant under dagen
förutom att vid SO:n svimma jag, det gjorde faktiskt Steffi, Fanny
och många andra med. Vi gjorde det med flit och det var jättekul,
men läskigt, bara att man blev så trött hela tiden och inte fattade var
man va. Jag svimma totalt 4 gånger idag, och Fanny typ 7-8 gånger!
Men det konstiga var med mig, att andra gången hade vi bara försökt
med mig, men jag börja bra skratta, så jag tog upp huvudet, sen "vakna"
jag typ en stund senare, och jag va helt darrig och frågade om jag hade
svimmat, alla ba: näe? du stod bara där och flina. Så jävla läskigt!
Jag stod upp, men hade på nått sätt ändå tappat medvetandet, sjukt konstigt,
dessutom mindes jag inte heller något efter. Sen stack vi ut och vi gjorde det
fler gånger typ med Omar & Taketshi å Steffi. Sen när vi va trötta på det gick
vi hem till mig, så nu sitter jag och Fanny här. Hon ska sova här inatt. Ciao / E


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: