home <3

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-05-31 @ 16:26:26
Hej, nu är jag skittrött!

Vi stack ju för att kolla om The Sims 3 verkligen kommit ut i
affärerna, men noup, det hade det inte, så  vi bokade nu och
har redan betalat allt, så ska hämta det på torsdag. Jag ska
egentligen hem till mamma idag, men ska nog fråga om 1v.
till här eftersom att the sims kommer ut och allt. Så får väl
ta och ringa henne, aja, efter att vi varit vid spelaffären så
hade jag ju inget att åka hem till ändå, så jag följde med ut i
båten, som jag inte brukar! För jag mår så illa, den här gången
var det faktiskt okej, pappa har fixat tv i båten å så. Mådde också
bara illa ibland :) Å nu är jag som sagt helt slut, de va typ 33 grader
ute ju! Har säkert blivit brun. Nu ska jag nog äta mellis, ciao / Ebba


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag vet inte riktigt vad det är för ont. Det kan vara mverk men jag tror inte det. Tror att det är ngt annat konstigt.

2009-05-31 - 16:31:26 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: