idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-02 @ 17:15:07
Förlåt för att jag inte har skrivit, men idag har jag och Bella bara slappat!

Vaknade runt tolv av att Bella satt upp i sängen och kollade på tv, vi gick
upp, satt vid datorn & åt frukost, spelade sims, och det bara fortsatte så
till klockan 3 ungefär, sen halv 4 skulle Bella hem, så jag satte mig vid tvn
och såg att de va Monsters Inc på, så då har jag suttit och kollat på den tills
nu :)

Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra :/? Tänkte fråga Hannah
om vi kunde sova över, men hennes typ mormor va där, (tror jag), och så ska
charlie komma imorgon, så det gick inte, och Bella skulle bort ikväll, och Fanny
är hos sin pappa, så det blir väl bara jag och familjen ikväll dådå (bläk) haha,
Hare så bra <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: