idag

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-05-16 @ 19:00:37

Hej, äntligen hemma.

Dagen började med att mamma kom och väckte mig klockan 8, för
att hon hade bakat bröd xd så hon fråga om jag ville ha när det fort.
va varmt. Så jag gick upp (fortfarande halvsovade såklart), och satte
mig och åt som en zombie, sen gick jag och la mig igen, sen vaknade
jag runt 10 igen och orkade inte somna om, så jag gick upp, duschade
och gjorde mig iordning. Mamma frågade om jag ville följa med henne
och ludvig på skansen, hade ju inget annat för mig så det var lika bra att
följa med, vi kom dit runt 2 och den första kommentaren jag hade så fort
vi kom in va: Vad tusan har de gjort med dalahästen!? xd haha, lite udda,
men den va faktiskt borta :o, sen va vi där i princip hela dagen, sen åkte vi
hem och åt hemmalagade hamburgare, och nu försöker jag få kontakt me
Fanny å fråga om hon är frisk nog att sova hos mig1!! Så fanny! Smsa mig!
Eller nått! Ska dra och äta upp mitt godis nu <3 ciao



1 kommentarer
Postat av: Fanny

Har inte feber längre, men jag är fortfarande förkyld och är tröttis, :( så jag orkar nog inte

åka iväg nånstans idag. Men hade gärna gjort det om jag va frisk <3 puss

2009-05-16 - 19:23:30 | URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: