idiot

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-05-16 @ 20:06:42
Fick nyss en kommentar från en "Anonym"
som jag tycker är jävligt onödig, det stod
"Många vänner", om inlägget där jag skev
att ingen ville sova hos mig, jag skrev bara
dom för att det är dom jag oftast frågar, te.x
hörde från Linns syrra att hon var hos nån
Maria, så de gick ju inte, och Steffi brukar
ju oftast inte kunna, och dessutom är hennes
typ farmor hemma hos dom, Matilda och jag
har ingen bra kontakt, Patricia och jag är inte
vänner längre. Yada känner jag inte särskilt
bra, Min kusin bor långt bort, Linnea bor på
blidö, Nathalie och jag är ovänner, Marzias
nummer har jag inte, och Hind är jag inte
heller sams med. Och ingen kille vill säkert.
håll käften


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Social.

2009-05-16 - 20:45:07 |
Postat av: Yada

hehe e det dissen?^^

2009-05-17 - 19:48:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: