morgon

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-05-03 @ 11:47:53

Godmorgon,

Vaknade av ett surr i rummet! Och när jag kollade på fönstret
va det en geting där!!! Jag skrek till och hoppa ner från sängen
skitfort, sprang ut och stängde dörren. Tyvärr va de ingen hemma
som kunde hjälpa mig :(
Så nu sitter jag vid datorn i vardagsrummet, åå, va bajsigt, jag
vågar inte gå in där, jag är livrädd för getingar efter jordgetings
svärmen jag och rikard fick på oss. Får väl vara här hela dagen -.-
eller så måste jag väl försöka få ut den, vi får se...

/ E



1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Stackare :/



Men getingar är ju inte farliga.

Om inte du gör ngt med dom gör dom

inget tbx.

2009-05-03 - 17:54:43 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: