nattinatti

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-28 @ 00:10:30
haha, och jag som sa att jag skulle lägga mig tidigt, xd
det håller jag ju för det mesta  xd ? eller hur :P
Men iaf, har precis ätit lite glass, så nu är jag mätt &
glad för sängen xd, har blivit mycket onyttigt de här
två dagarna, igår pizza och typ skitmycke godis,
idag, typ korvstråganof (lr va de heter), och glass.
Jag måste banta, eller kanske inte banta, men äta
nyttigare så jag blir smalare till Kreta, å skriv inget
nu om typ: Näee, du är ju smal, behöver inte gå ner.
Jag orkar inte me sånt, jag vet att jag inte är fet, men
jag vill bara få bort det där lilla extra som lägger sig ;)
ok :)? Ska bara läsa mina favvobloggar, sen äre diretto aletto.

/ Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: