ohärlig dusch

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-07 @ 22:54:49
Tog nyss en kort och, ööh, ohärlig dusch.
Först skulle jag ta bort bandaget, men
med mitt sorts sår, kommer det typ vätska,
för att rena, och den vätskan hade fått mitt
"plåster" att fastna i såret. Fårsökte få bort
det, men det gick helt enkelt inte, så ingalill
sa att jag skulle gå in i duschen, blöta det
& sen skulle det lossna. Så jag gjorde som
hon sa, men så fort jag gick in i duschen,
börja de svida som fan, och ingalill sa att
det inte skulle göra ont, jag får tårar i ögonen
samtidigt som det börjar värka och bulta i såret.
Jag sätter mig ner och gråter i duschen samtidigt
som jag sakta drar bort plåstret. Det gör att det
gör mycket ondare, och varje gång det kom vatten
på det, gjorde det jätteont. Jag skyndade mig så
fort jag kunde med att tvätta håret, men det kändes
så hemskt, jag stod där och det värkte i såret hela
tiden, hur jag än vred och vände mig, jag kunde inte
få bort det, så jag nästan gick i turbofart med att
Shampoonera. Till slut när jag var klar hoppa jag ut
ur duschen på ett ben och torka mig, då klantig som
jag är råkar jag trycka mitt på såret med handuken
skithårtt, AJJJ! Dessutom ser inte såret mysigt ut
heller, det är typ grönt och kladdigt, eftersom det
håller på att bildas någon sorts sårskorpa. Ush,
kan bara tänka på vilka ärr jag kommer få efter..
Nu ska jag iaf försöka sova, och komma upp till
skolan imorgon, så sov riktigt sött nu :) Kram Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: