Onödigt

Allmänt - Kommentarer (3)
2009-05-07 @ 18:07:13
Läs nedifrån och upp.

Seriöst,
Alicia eller vem fan du nu är, tror du jag bryr mig om hur många kompisar du har?
För det gör jag verkligen inte, ? I dont care. Och jag är inte heller rädd för att du och
dina små vänner ska komma å göra nått XD!? Jag bryr mig inte om vem du eller dina
små fjollor är, du kan lika gärna vara en liten 10 årig tönt som sitter och hittar på.
Varför ska alla skydda Nathalie hela jävla tiden? Eller juste, det är ju hon själv som har
suttit och skrivit mer än hälften av dom sortens kommentarerna. Jag bryr mig inte om
vad du Alicia tycker om min blogg, men det verkar ju som om du gillar den eftersom att
du går in på den, eller hur?. Så håll käften, om du inte tycker den är bra, läs inte.
Och skriv verkligen inte onödiga kommentarer.
Så, vet att du är glad över att jag har skrivit ett helt inlägg om dig,  njut av det.



3 kommentarer
Postat av: Anonym

saaaaaaajk

2009-05-07 - 19:01:48 |
Postat av: Alicia

palla med dej -...Ebbabebbeakissmyas

2009-05-09 - 14:22:00 |
Postat av: f

herregud väx up alicia eller vafan du heter .. man skickar inte folk, det är fett fegt & omoget, om du vill göra ngt mot henne, gör det du SJÄLV inte be andra göra deeeeet. -.-

2009-05-10 - 11:35:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: