Snurr Snurr

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-05-14 @ 21:02:17

Haha, jag måste ha snurrat på håret i evigheter.


Haha, det är helt sjukt att jag snurrar på det hela tiden. Jag brukar faktiskt
göra det av en anleding, !

Snurrar snabbt - Glad
Snurrar snabbt och lite då och då - Nervös
Långsamt - Trött
Normalt - Uttråkad eller att jag känner mig trygg.

Haha, vet, men det är inget jag märker när jag snurrar,
men det är konstigt att man kan se mitt humör när jag
snurrar. xd Haha, har ju gjort det så länge..

Haha, föresten, bobby somnade i soffan :)
Så jäkla gulligt, han e väl trött :/

/ E


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahah,det är ganska coolt egentligen.

Att du har gjort det sen du var liten menar jag.

2009-05-15 - 16:41:18 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: