Förlåt

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-11 @ 16:54:12
Hej hej, förlåt att jag inte skrivit, men sov ju hos Hannah.
Och där är ju datorn så seg att det skulle ta jättelång tid.
Men i alla fall, igår när vi skulle sova så somnade hannah
på typ tre minuter, haha. Och tyvärr låg jag vaken till halv 2,
för att jag mådde illa :/  Och som alla vet har jag ju kräkfobi,
Så jag blir jättenervös att jag ska spy, och då mår jag ännu
mer illa. Så jag låg och läste i över typ 2 timmar. Men tillslut
somnade jag. Vi kom försent till skolan, haha. Och jag menar
Det, vi kom försent vi gick upp halv 7, men vi va så långsamma
med frukosten, som för i övrigt va möglig, att vi kom försent.
När vi kom hade vi NO, och jag mådde illa resten av dagen.
Hannah gick hem efter svenskan, för att hon också mådde illa.
Men jag stannade hela dagen, fast jag tänkte gå hem ett
tag.  Ganska skönt nu att vara hemma själv, eftersom att jag har
varit med kompisar sen i fredags. Nu ska jag äta fil å flingor, kram / E


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: