Ge fler hundar ett HEM

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-30 @ 15:32:32


Jag blir helt förkrossad när jag ser en sorgsen hunds ögon,
blev tårögd när jag såg den här bilden på hundarutanhem´s
hemsida. "Vill ingen ge mig en egen familj?"  Så därför, tänker
jag nu, presentera några av dessa hundar. Jag tycker vi börjar
med han på bilden :)


Sammy är en riktig familjehund, han fungerar med vuxna, barn, andra hundar, katter och husdjur.
 Han är alltid glad och färdig för nya upptåg. Han går fint i koppel och har lite grundlydnad.
Snälla ge Sammy ett hem, han behöver det verkligen, han är på akutlistan, han vill ha ett hem.



Munroe är en underbar liten kille som behöver komma till någon som kan jobba med att
 stärka hans självförtroende. Ett lugnt och tryggt hem utan för små barn skulle passa honom bäst.
Milo (som vi nu kallar honom) börjar nu verkligen förstå och uppskatta människor och låter
 sig gärna klappas å gosas med, men på sina egna villkor och i sin egen takt. Kommer gärna
fram å stjäl snabbpussar för att sen gå vidare å stoltheten riktigt lyser för att han varit så modig! :)
 Har sakta men säkert börjat söka närhet och förstå att det inte är farligt att sitta nära i soffa och säng.



Jade är en livlig tjej som älskar sällskap. Hon har nyligen uppfostrat en kull valpar och är ny redo för
 att komma till ett nytt hem. Hon är en mjuk och go tjej
som önskar att hon fick plats i knäet. 

 
Baloo är mkt lyhörd, älskar att jobba med huvudet och hans favvosysselsättning är att hämta
 saker och bada/simma. Han går bra ihop med andra hundar. Med mycket daglig
 och rätt träning kommer han bli en drömhund!

Ossie är en aktiv kille som är nyfiken på allt som händer i livet, allt är roligt. Vara med
 i skolan på "elevens val" leka med andra hunder, gå i skogen, jaga katten (på skoj) åka bil, klippa
 klor och äta.
Ossie kan verkligen göra en glad med sin positiva inställning till allt. Han är en väldigt
 aktiv hund, han är väldigt mycket schäfer och ett aktivt hem där han får utlopp för sin energi och
nyfikenhet  är ett måste.


"Why does everybody want a puppy?"

Kolla på fler hundar på hundarutanhem´s hemsida, och ge fler hundar en familj.


 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: