Godnatt

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-05-29 @ 00:59:35

Åh, så glad, nån av dom här sötnosarna kan bli min :) Ingalill vill ha hund, men
 pappa vill bara skaffahund om jag går ut med den och städar, och det är ju bara att
erkänna, slippa ljuga, jag kommer inte klara det, dessutom är jag en kattmänniska, vet inte,
kanske bara känner såhär nu.. Men just nu kännerjag för en katt,  speciellt
 någon av dessa. Så söta! Då får jag en svart och en vit, och jag har redan 
snackatmed pappa om det, och han sa att det var möjligt. Om jag sköter
skolan de sista veckorna. Dessutom vet ni vad jag gör just nu? Laddar
 ner The Sims 3!!! (på engelska), för det har nämligen
 redan kommit ut där, och jag ska bara ha den engelska tills det kommer
 ut om 5 dagar. Och pappa har nu förbeställt, så kommer
ju få det ändå. Men vet inte ens om den här nedladdningen kommer
bli klar, tiden ändras hela tiden, nyss vardet
4966 minuter, sen blev det typ 6000 sen 100, å tillbaka, så vet inte
riktigt. Vi får väl se, men nu ska jag sova. Skola imorgon vettni,
hare gött och sov sött. Så skriver jag mer imorgon bitti, godnatttt
/ Ebbbaaa!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: