25/11

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-11-25 @ 17:27:08
Hej, förlåt för lite dålig uppdatering, mycket med skola osv.

Igår var jag på möte med min lärare, för att kolla om jag bättrat mig
i skolan, har jobbat skiten ur mig de senaste veckorna för det.
Så säger hon att det har blivigt "liite liite" bättre. Känns som om jag
slitit i onödan. Är helt slut när jag kommer hem att jag bara vill dö,
och så måste man upp skittidigt också, JAG HATAR SKOLAN!

I alla fall, imorgon skulle jag haft sovmorgon, men har glömt göra
något i Svenskan, så de tvingar mig att gå dit tre sovmornar i
rad och göra klart det.

Det ända roliga den här veckan är att jag fått The Sims 3 Destination Världen!
WOHO! (Me love).



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: