27/11

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-11-27 @ 13:34:30

Hej, som sagt igår tog jag svinis-sprutan. Mådde bra i skolan,
förutom att jag fick lite ont i huvudet direkt efteråt. eftersom att det
oftast tar typ 12 timmar innan man får feber/illamående eller något. Men när
jag kom hem så började jag känna mig varm och frussen till och från,
trött osv. Så när jag skulle sova fick jag nån värktablett av ingalill som skulle
ta bort huvudvärken och få mig lite smådrogad (XD), så jag somna på direkten,
och när jag vaknade i morse så hade jag feber & ännu mer ont i huvudet.

Och det verkar som att många andra i klassen fick det och var hemma,
bara 5 stycken i vår klass som var i skolan idag.

Aja, när jag vaknade var pappa och ingalill ute och storhandlade, och
när pappa kom tillbaka hade han någon sorts energidryck med sig.
Och den heter MTN DEW game fuel, och det är World Of Warcraft på
burken. Haha. Men nu ska jag ta å äta lite mat, så vi hörs. Ciao


Jag har den till höger, mahaha :D



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: