BÖG!

Video - Kommentarer (5)
2009-11-09 @ 18:53:32

Hej, tråkig skoldag idag! Dessutom har jag fått som någon dålig vana,
är fortfarande så trött på lektionerna före lunch att jag nästan somnar,
har verkligen jättesvårt att hålla ögonen öppna, håller verkligen på att
nästan somna! Men sen så är det lunch och jag blir pigg igen!

Aja, en grej som jag är SKITIRRITERAD PÅ! Är en kille på youtube, som
sitter å sjunger fast varje ton är helt falsk och han sitter och kråmar sig
Framför camen och tror han är jättesnygg, känner verkligen hat mot honom XD
Å de skumma är att ingen hör att han är tondöv verkar det som, alla
skriver AMAZING! och LOVE IT!! eller YOU ARE SOOOOO HOT! Fast han ser ut
som en jävla apa på knark. Skriv en kommentar om du håller med mig?

Jävla bög -.-



5 kommentarer
Postat av: Tilda

ew, är alla människor tondöva nu förtiden elr.. ?

2009-11-09 - 19:29:56 | URL: http://ttapril.blogg.se/
Postat av: marzia

han sjunger inte bra iaf och han e inte hot

2009-11-12 - 22:30:23 |
Postat av: Linda

Jag håller med!!

2009-11-14 - 15:21:30 | URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: zoe

haha han är ju grym ju :'O

2009-11-17 - 08:16:03 | URL: http://lettlurad.blogg.se/
Postat av: zoe #2

Han var SOOOOOO AWSOME!!!!!

Het också för den delen, han är ju för fan italienare!! och alla italienare är heta!

Var det någon som sa att han var tondöv(?)

Håller absolut inte med! 0,50 det är ju oslagbart!!! Jag önskar att jag kunde sjunga som honom.

Peace out!<3

2009-11-17 - 22:49:47 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: