Håller på att bli sjuk?

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-11-02 @ 18:54:59

 

Hej, håller nog på att bli sjuk,
 har frysigt och varit trött
hela dagen. Och dessutom är
jag sjukt låg. När skolan
var slut ville jag bara hem.
Så nu har jag tränat lite NO
och ätit. Så nu ska jag bara
vila och ta det lugnt.
Orkar verkligen inte bli sjuk nu,
när jag precis kommit igång med
skolan osv. Dessutom är jag
kompis med alla också. Men aa..
Det kan vara skönt att vara
hemma ibland, men inte nu! :S
När man haft lov i 11 dagar är
det inte så frestande längre,
i alla fall inte för mig.
Speciellt inte med hög feber,
innan middagen hade jag 36,2
Xd alltså mindre än normalt, så
verkligen inte feber, men nu
har jag börjat må lite sämre, och
har nu 37,2 något. Hoppas verkligen
att det inte blir värre. Men aa, hoppas
ni alla där ute mår bra i alla fall. Nu
ska jag gå och göra en kopp te.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: