OLD TIMES

Kul - Kommentarer (3)
2009-11-22 @ 00:10:56

Nu blev jag helt inne i gamla tider! Så tänkte lägga in massa bilder nu!
Kul eller hur!

2004:


Haha, Felicias studentfest


Piiinsam bild.. XD


Såhär såg mitt rum ut 2004! Haha, Westlife på väggen ofc! Jag och grannar på bilden


Felicias kompis Elin, Jag och Felicia!


Elin, Felicia och Jag igen :P


Joanna och jag på Gröna Lund, kolla va långt hår jag hade :O!


Jag, Mamma och Joanna i kö till slänggungan!


Kan ni se var jag är? :)


kärlekstunneln


Matpaus XD ?


Tvtittande i pappas rum

Thailand 2005:


Jaa? Vad skulle ni säga om ni fick sitta 14 timmar i ett plan :o?


Mellanlandning i Abu Dabi? XD


Hard Rock Hotel, det andra hotellet vi bodde på, ( från första hotellet finns bara massa
bilder från när jag är jättemagsjuk, å dom lägger jag helst inte upp, hahha).


Bad i poolen!


Pappa & Jag


Haha! Pappa tog bild på mig när jag sov


Samma dag jag fick åka in till sjukhuset i Thailand..


Jag vägde 26-27 kg...


Så fick tabletter, som fick mig att inte spy upp allt jag åt.


SKUMBAD!


haha!


På nästa hotell, vi träffade en svensk familj från Gävle, som vi var med resten av
resan, Jag, en av hundarna (Putte), och Adam.


Dogge <3


Making my hair, HAHA, det tog två timmar för henne att bara trassla ut håret.


Den där soppan va det ända jag gilla... :O


Elefanterna!


Haha! Om ni undrar varför jag ser ut sådär, är det för att jag blev mosad av
pappa fan var tredje sekund XD

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, kommer fortsättning, typ senare i
veckan :)

Hoppas de va kul att kolla på dom xD





3 kommentarer
Postat av: Tilda

hehe, när jag åkte till Bulagarien.. typ för flera år sen (xd) så gjorde jag såna där "flätor" Det gjorde ont >.<

2009-11-22 - 19:07:23 | URL: http://ttapril.blogg.se/
Postat av: Natta

hahah snygga bilder :)

2009-11-24 - 16:39:49 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: Natta

hahah snygga bilder :)

2009-11-24 - 16:39:53 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: