Fortsättning på Gamla bilder

Kul - Kommentarer (0)
2009-11-26 @ 16:55:50

Lite mer bilder från Thailandsresan 2005!


Jag & Adam med elefanten igen, (Haha, pappa vågade inte komma närmare än så)


Adam fick sitta på huvudet! Men inte jag :/ (Kmr ihåg att jag blev skitsur pga det Xd)


Haha, man ser verkligen hur uttråkad jag var XD Eller snarare sur


Elefanten igen


Yes box, jag klappa den också.


Mina älskade små vovvsingar <3


Jag & Dogge <3


Okej den där kvällen va konstig :S, de vuxna satt typ två trappor ner och åt,
och jag och Adam fick sitta på nån jävla vind helt ensamma och äta XD De
läskiga va att man knappt kunde röra sig utan att det kändes som att golvet
skulle falla ihop. Sen bytte jag och Adam mat för att ingen gilla sin egen xD


Har jag förändrats något? HAHA


Sista dagen på hotellet med hundarna.


Saknar dom :(


Nya hotellet


Den där jävla båtresan.. -.-


Det var skönt till en början xD




Sen efter ett tag va det inte så kul längre...


Å här hade jag precis spytt... BLÄ

Okar inte lägga upp mer nu, kanske lägger upp mer senare.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: