hello

Video - Kommentarer (0)
2009-11-18 @ 16:33:55

Hej, va hemma idag,

var inte sjuk, eller jo, SJUKT trött -.-
på två dagar har jag sovit 6-7 timmar
sammanlagt, fast man ska sova typ 20,
låg i sängen i flera timmar igår och bara stirra upp i taket,
kunde inte sova, så pappa börja snacka om att köpa nån
jävla örtkudde eller nått -.-, aja, stannade hemma för att
få lite sömn, tog lite tid att somna igen efter att pappa väckte
mig, men tillslut somna jag och sov till klockan halv 4, så
har varit uppe runt en timme nu, hade inget att göra, så satte
mig och började jobba liter på en video, kan lägga in en annan
jag började på, som jag inte orkade fortsätta, den blev fel också -.-
Men fixade det efteråt.


Det är från filmen Stand By Me (favoritfilm<3), och det här är typ om att Gordon
minns sin barndomsvän Chris Chambers. Aja, den e typ 28 sec. lång XD men
ville bara kolla om jag skulle fortsätta den, men nu håller jag på med en mycket
bättre, så kommer förmodligen inte göra det. Och jag gjorde ett misstag, pojkarna
med cyklarna åker förbi honom två gånger xD men har fixat det nu.
Enjoy



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: