NEW MOON = BÄST

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-11-21 @ 17:39:14
Hej, förlåt att jag inte skrev igår, men va ju på New Moon
premiär och orkade bara inte skriva när vi kom hem.

Aja, i alla fall! Den var såå jävla bra! Haha, satt typ och
klämde på Fannys lår hela jävla tiden när de va spännande xD
OCH! Jag förstår mig inte alls på människor som säger att
filmen var en besvikelse, (whuut?), jag tyckte den va asbra i
alla fall, men en grej jag håller med om, är att det är dåligt
att massa viktiga scener man sett fram emot inte finns i filmen,
men det förstår man ju också, då kan ju inte ta med allting i
boken. :/

Aja, jag va nyss och dushca, och nu väntar jag på min onyttiga
mat! Pizza! Gott men man blir fet. Jag som åt typ 5 kilo godis +
popcorn (Med New Moon motiv :( Som jag tyvärr glömde ta me
hem!!! :/ ), och en bonaqua eller va de nu heter. Sen åkte jag
och Fanny pendeltåg hem med Tilda och tildas mamma som också
var på bion. Eftersom att pappa gjorde värsta missen och bokade
biljetter uppe i Täby. Som föresten verkar helt efter, de satt
tjejer med platina sönderfärgat hår, översminkade och enorma
fjällräven.

Aja, jag och fanny åkte hem hit, satt uppe till typ halv 2-2? Och sen
gick vi och la oss, vaknade runt halv 12. Fanny stack hem vid tre?

Aa. inte så mycket mer att skriva. Ciao


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: