Skoltrött

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-11-17 @ 08:35:51
Hej.. klockan är ca. 8.30...

Idag känner jag mig extremt skoltrött, är redan försenad, och
vet inte ens om jag vill gå. Dessutom sov jag 4 timmar inatt,
är är på skitpissigt humör, vill bara krypa ner i sängen och sova
i 100 år, pappa blev sur för att jag va så jävla seg, så åkte till
jobbet utan att skjutsa mig, och det gör mig ännu mer seg för skolan.

Vet att man måste gå och så, men har ni nånsin känt ibland att ni bara
inte orkar!? Om jag kommer, så kmr jag födmodligen innan lunch, eller
under lunchen... Pappa kommer bli apsur -.- Men aa... vi får se.


1 kommentarer
Postat av: Anonym

haha som eddie eller ?

2009-11-21 - 14:13:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: