Today

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-11-23 @ 18:51:21

Är jättetrött, somna runt 3 igår, fattar inte, jag är typ alltid trött, men ändå
kan jag aldrig sova. Riktigt skumt. I alla fall, dagen var lika seg som jag,
kom fem minuter sent till So:n på morgonen, och bara för att vår lärare
Caroline är så störd så släpper hon inte in en på direkten, utan ca. en kvart-
tjugo minuter efter man knackat på dörren. Så skriver hon kanske en kvarts
försenad, fast man bara var fem minuter försenad -.- Riktigt irriterande.

Efter den lektionen så hade vi fem minuters rast, sen Svenska, inget intressant
hände väl där. Men efter svenskan hade vi en kvarts rast så jag, fanny och
steffi sprang iväg till kiosken, måste verkligen sluta me godis! Fetare och fetare
för varje dag som går. Aja, Bella och Hannah var sjuka idag, så det var bara
jag Stephanie och Fanny. Slutade runt halv tre tror jag, men nu fick jag min
mat, så hinner inte skriva mer.
 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: