Tulle

Kul - Kommentarer (1)
2009-11-10 @ 18:35:26

Du som skriver kommentarer kan bara ge upp ;)
Jag har blockerat dina kommentarer, så det kommer
inte ens ut på bloggen, och jag läser inte kommentaren
heller, så du kan hålla på hur mycket du vill, men så du
vet, det känar inget till ;)!


Det jag egentligen skulle skriva va om var nått pappa kom på -.-
Han har hittat på smeknamn till både mig och Ingalill, jag är
Skruttan, och hon är Tulle :S!

Så nyss kom pappa in:

Pappa - Vet du att det finns ett ställe i Frankrike som heter TULLE!?
Jag - Nu vet jag det..
(Jag går sen in i badrummet, och går på toa XD så hör jag från köket):

Pappa - Tulle Svanslös... "hahaa!".. Tulle på de sju haven! "hahahah",
Tulle Rövardotter!! "hahha!" Hörde du den Ebba! Tulle på taket!!! haha!
Åh! Här har jag bestsellern!!! Ebba lyssna nu! TULLE PÅ BRÅKMAKARGATAN!
 "HAHAHAH"

Så skratta han åt det i minst 10 minuter, aa.. min pappa är allt konstig
han.



1 kommentarer
Postat av: Anonym

lek mode on

2009-11-13 - 17:34:29 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: