11.41

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-10-03 @ 11:41:17
Hej,

Nu ska jag förklara igår :),

Gick ner och köpte pizza, åt den ;)
Sen smsa Natta å fråga om jag ville komma ner till de där
ungdomsstället och se på film. Visst sa jag, hade ändå
inge bättre för mig, så runt 8 skjutsade pappa mig ner dit.
Men filmen började förns 9. Sen kolla jag på klockan efter
ett tag i filmen, 22.30. Så jag ville gå eftersom att det
är ganska långt hem, kallt, och sent sådär..

Så Natta följde mig en bit sen gick jag hem och snacka med
henne i telefon. Sen när jag kom hem va jag för trött för att
skriva, men jag la mig i sängen med datorn och kolla på tv.
Och de skumma är att jag inte kommer ihåg att jag somna,
jag bara satt där. Å när jag vakna va datorn ihopfälld brevid
mig. Å tvn va på nån kanal jag inte kolla å :S Så hoppa Felix
upp och skrämde skiten ur mig på köpet. aja. tajm för frukost.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: